مصاحبه آرشیو خبر ها
هوادار چه گناهی کرده است ؟ این جریمه باید برای افراد باشد

هوادار چه گناهی کرده است ؟ این جریمه باید برای افراد باشد

فابیانا دلا واله، روزنامه‌نگار گازتا دلو اسپورت، یکی از قابل اعتمادترین روزنامه‌نگاران در مورد تیم یوونتوس صحبت کرده و مدعی شده که این جریمه حق هواداران یوونتوس نیست.

 

فابیانا دلا واله گفت که یوونتوس در تلاش است که جریمه 15 امتیازی را حذف کند و تایید کرد که دوشان ولاهوویچ از جمله بازیکنانی است که در صورت عدم حضور یوونتوس در جمع چهار تیم برتر سری آ، در تابستان از یووه قطعا خواهد رفت.

 

او همچنین گفت که هنوز خیلی زود است که درباره آینده ماسیمیلیانو آلگری صحبت کنیم. وی در ادامه گفت:

 

من در شگفتم که بدانم چه چیزی اتفاق افتاده که یوونتوس 15 امتیاز جریمه می شود؟ این اصلا حق هوادار و بازیکنان نیست و باید افراد دیگری به شدت جریمه شوند.

 

چه احساساتی در یوونتوس پس از مجازات این باشگاه وجود دارد؟

 

در یوونتوس این اعتقاد وجود دارد که کاملا بی عدالتی است اما همچنین این اطمینان وجود دارد که می‌توانیم حکم را لغو کنیم. باید منتظر باشیم.

 

چیزی در مورد آینده آلگری پس از گزارش هایی مبنی بر فسخ یا تمدید احتمالی قرارداد؟

 

من فکر می کنم خیلی زود است که در مورد آن صحبت کنیم. او در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما خیلی چیزها به نحوه پایان فصل یوونتوس بستگی دارد.

 

به نظر شما کدام نام‌های بزرگ می‌توانند در تابستان یوونتوس را ترک کنند، به خصوص اگر نتوانند به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنند؟

 

مطمئنا ربیو که در حال رفتن است. کوادرادو و الکس ساندرو نیز قطعا تمدید نخواهند کرد و شکی در این نیست که ولاهوویچ هم راهی انگلیس می شود.

 

در مورد خط هافبک ؟
 

حفظ او سخت خواهد بود، به خصوص الان. یووه ممکن است شانس داشته باشد اگر پیشنهادهای بزرگی برای او وجود نداشته باشد. من معتقدم دی ماریا در پایان فصل به آرژانتین بازخواهد گشت و پاردس بازخرید نخواهد شد.

 

آیا میلیک بازیکن یوونتوس خواهد ماند ؟

 

در مورد او، بازخرید یک معامله (7 میلیون یورو) است و فکر می کنم یوونتوس او را حفظ خواهد کرد، همچنین به این دلیل که او خیلی خوب کار می کند.

 

دنیس زکریا در چلسی عملکرد خوبی داشت. احتمال اینکه آنها بند آزادسازی را فعال کنند چقدر است؟

 

یوونتوس بسیار به فروش او امیدوار است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: